RSS Facebook

Diskuse 

Okolí Lidického náměstí

 

Založeno: 03. 12. 2008 | Počet příspěvků: 47

Architekt Havlík získal v této lokalitě již čtyři velké veřejné zakázky, nejprve opravu náměstí, poté projekt podzemních garáží a také rekonstrukci budovy Muzea, je i autorem rekonstrukce atria Magistrátu. Jak je to možné? Rekonstrukcí interiérů magistrátu byla pověřena rovněž firma bez uznávaných referencí Červený klobouk. Na prestižní parcele vedle divadla vyrostla novostavba, jejím autorem je neznámá inženýrská firma REAL GARANT, vznikla bez účasti architekta.

Vložte odpověď:





Diskuze

Pietro | 16. 04. 2011 | 21:29 Odpovědět

Malá pozitivní informace... http://www.archiweb.cz/news.php?action=show&type=4&id=9994


honzah | 09. 09. 2010 | 16:03 Odpovědět

Ten dům vedle divadla snad nemůže nikdo myslet vážně... Je to beztvará hrouda. Materiálově i barevně je mi z ní na zvracení. A úplně nejhorší je fasáda směrem k divadlu. Okna s vnitřními pseudopříčkami, imitace dřeva na plastu, rádobyhistorické šambrány. To v kombinaci s "velkoměstskou" lehkou fasádou směrem k autobusáku. Já bych navrhoval v Ústí založit nějakou architektonickou anticenu, abysme to mohli těmhle projektantům předat.


Martin Krsek | 13. 09. 2010 | 17:03 Odpovědět

Za autory tohoto webu chci poděkovat za námět. Možná by se nějaká anketka našich čtenářů o nejlepší a nejhorší realizace mohla do konce roku odehrát... Máme kulatý letopočet, tak je přiležitost bilancovat.


ěj | 13. 08. 2010 | 16:04 Odpovědět

http://usti.naseadresa.cz/cz/s176-detail-zpravy/zpravy-z-usti-nad-labem/c793-usti-nad-labem/n48994-Oprava-usteckeho-atria-finisuje-dokonceno-bude-uz-v-srpnu
32mil Kč z toho 29mil platí EU ...


Pietro | 27. 04. 2010 | 09:28 Odpovědět

Jak sem si všiml, tak štít na muzeu je skoro hotový. Nemáte pocit, že mu něco chybí? Myslím, že dobrým zvykem byly vzpěry, které jistí štít proti sfouknutí větrem.... Zatím sem si nevšiml, že by měli něco v plánu...


Tomáš Lichtenberg | 05. 05. 2010 | 00:12 Odpovědět

Nevím, jestli tu zeď někdo počítal na zatížení větrem, ale máš pravdu, že pocitově to nepůsobí moc dobře. Zkoušel jsem dohledat nějaké fotky původního štítu v pohledu z Masaryčky, ale neúspěšně.


ěj | 24. 05. 2010 | 09:38 Odpovědět

taky jsem o tom přemýšlel, řekl bych, že za štítem zpravidla bývala střecha, tedy štít byl vlastně vikýř, kulaté okno by tedy podle mě mělo přisvětlovat podkroví ... koukám teď na jednu starou fotku budovy, která mi to potvrzuje ... tahle nová verze je spíš nějaká legrace ...


Pietro | 23. 09. 2010 | 15:47 Odpovědět

Na starých fotkách je opravdu vidět, že za tím štítem byl půdní prostor a že to tedy bylo staticky jištěný přes krov. Veřím a doufám, že to mají spočítaný a že se to obejde bez táhla/vzpěry, ale nevypadá to důvěryhodně a bez té střechy to neladí...


Pietro | 23. 09. 2010 | 15:48 Odpovědět

A tu mě napadlo, že tu někdo zanedbal Stavebně historický průzkum :)


Pietro | 29. 01. 2010 | 20:34 Odpovědět

Co soudíte o rekonstrukci Atria? Začala blesková rekonstrukce, opět dle návrhu pana Havlíka. Jak se ten člověk dostává k tolika zakázkám? A proč je tento druh veřejných zakázek bez soutěží svěřován jeho Atelieru?


Tomáš Lichtenberg | 23. 01. 2010 | 22:15 Odpovědět

Ten dům je ale neuvěřitelnej výplod, hlavně to tupé "oblé nároží" (pěkný oxymoron) s lehkým obvodovým pláštěm. Nároží je opravdu škoda, protože rohový dům je vždycky zajímavé téma městského prostoru, je orientačním bodem v síti ulic, je živým a přirozeným rozcestníkem, je to nejlukrativnější parcela městského bloku. Ne nadarmo je nejčastějším typem české hospody "hostinec Na růžku" (to není z mojí hlavy, to jsem si odnesl z jehlíkových přednášek :P). Správné nároží přitahuje pozornost, tohle nároží se ale snažím usilovně přehlížet...

Jinak mě docela příjemně překvapila obnova štítu nad vstupem do budovy muzea , pokud vím, v raných fázích projektu revitalizace muzea se o tom uvažovalo, ale potom od štítu bylo upuštěno. Prý z důvodu nedostatku dokumentace štítu původního...


Pietro | 27. 01. 2010 | 11:19 Odpovědět

Já ze štítu nadšenej moc nejsem. Sice tam původně byl, ale mě tam nesedí k celku budovy. Někdy to historismus přeháněl. Na druhou stranu to trochu bude výškově kompenzovat špatně zregulovaný blok kde se teď dostavuje ta srač.a.


Tomáš Lichtenberg | 07. 02. 2010 | 00:02 Odpovědět

Jasně, je to jenom imitace, ale já to spíš vnímám jako nápravu nedůsledné poválečné rekonstrukce budovy. Přece jenom, jedná se o nejexponovanější nároží celé stavby s "druhým" hlavním vstupem. A mně vždycky připadalo, že této nárožní dominantě Lidického nám. štít chybí...
Otázkou je, jak s ohledem na kvalitu dnešních zednických prací štít dopadne :-/


Pietro | 07. 03. 2010 | 13:32 Odpovědět

Ta zběsilost dostává malované šambrány možná i dokonce imitované polystyrenem??? a fasáda k divadlu bude vyblitá žlutá...co dodat...


Jan Hrouda | 19. 03. 2010 | 11:04 Odpovědět

Neskutečný, pokaždý když jdu okolo tak je mi do breku... :(


Metla | 09. 01. 2010 | 21:35 Odpovědět

Ta žlutá je fakt českej mor.....


ěj | 27. 11. 2009 | 12:14 Odpovědět

tak konečně se něco ví,
autorem domu je REAL GARANT projektový atelier
http://www.realgarant.biz/projekty/?level=album&id=39
v kontaktech nevidím ani jednoho architekta


Pietro | 28. 11. 2009 | 21:43 Odpovědět

To je hustý....jednak je to barevně jiné a trochu nebo spíš dost jim to hapruje v rozměrech... kam asi narvou do revoluční ty stromy :o) že by tam naši radní plánovali dopravu jen v jednom pruhu :o) ?


ěj | 12. 03. 2010 | 13:01 Odpovědět

(údajně je autorem ondřej švábek) - středoškolák?


ěj | 12. 03. 2010 | 13:06 Odpovědět

je to tento člověk? http://www.fsv.cvut.cz/vysledek/vyslt.htm
začal tento školní rok 2009/2010 studovat na ČVUT fakultě stavební prvním rokem?


Pietro | 15. 11. 2009 | 14:23 Odpovědět

Tak, fasáda té podivnosti vedle divadla se začíná jednak kompletovat (skleněné stěny) a druhak omítat. Ta barva je opravdu, ale opravdu skvělá....Jedovatější už být asi nemohla :o) Napadlo mě, že by se to ještě dalo zachránit fasádou z kortenu.....


Jan Benda | 27. 08. 2009 | 14:05 Odpovědět

Jo, s tím autobusovým nádražím to je pravda, mohlo by být nové s podzemním parkovištěm a nebo by se mohlo šoupnout k chemičce na střechu Intersparu. CPI staví u Hraničáře o dvě patra podzemních garáží míň, než bylo v původním plánu. Zřejmě to bude další argument pro mafiány z radnice aby zlikvidovali jedno z posledních míst, které si zachovalo díky někdejšímu kostelíku sv. Materny a okolnímu hřbitovu příjemnou atmosféru. Takže se to rozhrabe, genius loci se zničí a místo města budeme žít v železobetonu.


Tomáš Lichtenberg | 26. 07. 2009 | 13:38 Odpovědět

Co jinak říkáte na vznikající dům vedle divadla (blok 019)? K obecnému nesouladu hmot a materiálů se přidala ještě falešně dělená plastová okna, vypadá to opravdu na bezprecedentní zpatlaninu...


Joao | 01. 08. 2009 | 11:58 Odpovědět

Nelze než souhlasit...první slovo, které mi přišlo na jazyk, bylo právě zpatlanina...nějak už ani nemám sílu to více komentovat...


Pietro | 03. 08. 2009 | 10:26 Odpovědět

V sobotu jsem se prošel okolo. Ty okna mě fakt dostaly. Historický vzhled v praxi. Chybí už jen plastové cimbuří a korouhvičky...A cho jo. V této souvislosti sem si hned vzpoměl na dostavbu Větruše. Podle slov expertů z magistrátu má taky vypadat historicky....


Jitka Polanská | 16. 03. 2009 | 18:57 Odpovědět

NE, NE, NE prosím už raději nic v tom našem krajském městě nedělejte, vždyť už je to
děs a hrůza. Lidické náměstí si zachovává svůj půvab nové vodotrysky, dlažba před
vchodem na magisrát - to má město tolik peněz na vyhazování.
Přivítám raději větší čistotu ve městě, nejde o to jen bourat a stavět, ale důležité je i uklízet, podívejte se na ty FUJ TAJBL zastávky MHD na Lidickém a Mírovém náměstí,
jak tam jsou dlouho a na úklid nejsou peníze.


tomas | 28. 02. 2009 | 13:50 Odpovědět

http://www.usti-nad-labem.cz/cz/zivot-mesta/anketa-chcete-podzemni-parkoviste-pod-lidickym-namestim.html anketa ke garazim pod namestim a k tomu ctyri varianty povrchu... nazor si udelejte sami..


Tomáš Lichtenberg | 04. 03. 2009 | 00:20 Odpovědět

Anketa tam je... Při hlasování "NE" se ozve hláška "Error loading answer", má někdo podobnou zkušenost i při hlasování ano? :D Nechci to pokoušet, protože je mi jasné, že při zkušebním hlasování "ano" mi bude hlas okamžitě započítán :D.

Co se týká problému podzemního parkingu na Lidickém n., myslím, že většina lidí si vůbec neuvědomuje, že tím dojde k otevření prakticky celého centra (až na Mírové nám.) autům. Nejsem sice zastáncem čistě pěších zón apod., uvědomuju si, že někdy otevření ulic všem druhům dopravy může pomoct k oživení, ale v momentě, kdy město nemá žádnou dopravní koncepci a jednotlivé problémy se řeší bez souvislostí, bez návazností a bez ohledu na budoucnost, mám vážné obavy...


Tomáš Lichtenberg | 04. 03. 2009 | 00:26 Odpovědět

Pardon, tak pan Řeřicha zmiňuje jakýsi náznak "dopravní koncepce" města, cituji:
"Růst automobilové dopravy je přímo úměrný růstu životní úrovně obyvatel a s tím opravdu nic nenaděláme."
;D


Pietro | 06. 03. 2009 | 13:41 Odpovědět

Anketa je trapná. Laciný způsob jak si zdůvodnit stavbu parkoviště. Každému je jasné, že parkovišť nikdy dost nebude. Jestli je ale vhodné stavět právě tam, teď je už něco jiného. Mimochodem, sluneční hodiny sice nejsou v dnešní době něco ultradůležitého. Nicméně nepřipadá vám jejich přesun jako blbost? Tak jak jsou nyní, tak je snad zaručeno, že i v zimě, kdy je slunce nízko nad obzorem, tak ve 12:00 vrhaj stín. Ještě sem si to neověřil výpočtem, ale to co navrhuje "kolega" Havlík je jako by je přesunul do tunelu. Budova policie je asi suveréně v zimě zastíní. Nebude lepší se těch hodin zbavit? Co třeba pomník v nadživotní velikosti? Kubata? Klaus? Gandalovič? Hlasujte! :o)


Petr N. | 28. 03. 2009 | 18:43 Odpovědět

A co udělat podzemní parkoviště pod autobusovým nádražím. A nebo i podzemní autobusové nádraží. To, co je tam nyní, je pro střed města hrozné, ovšem na druhou stranu je pravda, že autobusové nádraží by asi mělo být poblíž vlakového. No a nahoře by mohly být domy (normální město).I přístup by byl lepší, než na Lidické náměstí, kam by byl přístup pro auta dost problematický.


Petr N. | 28. 03. 2009 | 18:43 Odpovědět

A co udělat podzemní parkoviště pod autobusovým nádražím. A nebo i podzemní autobusové nádraží. To, co je tam nyní, je pro střed města hrozné, ovšem na druhou stranu je pravda, že autobusové nádraží by asi mělo být poblíž vlakového. No a nahoře by mohly být domy (normální město).I přístup by byl lepší, než na Lidické náměstí, kam by byl přístup pro auta dost problematický.


Jan Vincenc | 23. 09. 2009 | 04:46 Odpovědět

boze to je demence, panove mam bakalare na zahradni design v anglii, a pri letosnim navratu do cech v lete, jsem mel tak nejak slzy v ocich porad co se to tu deje


| 17. 02. 2009 | 13:59 Odpovědět

Přidávám odkaz na nebožtíky pod Lidickým náměstím. :-)

http://ustecky.denik.cz/zpravy_region/20090217_wv_pod_lidickym_namesti_neboztici.html


Tomáš Lichtenberg | 07. 02. 2009 | 13:44 Odpovědět

http://ustecky.denik.cz/zpravy_region/20090204_jit_studie.html. Co k tomu říct...Havlík, no. Z uvedených vizalizací není vůbec patrné, jakou roli bude hrát podzemní parking. Nejvíce mě "pobavila" poznámka, že zbytky kostela sv.Materny by mohly být vystaveny přímo v garážích...


Pietro | 05. 02. 2009 | 18:56 Odpovědět

Tak už se vynořila nová vize vzhledu náměstí, viz web ústeckého deníku. To vypadá, jako kdyby měl Havlík více informací než všichni ostatní.


jirka | 23. 12. 2008 | 19:29 Odpovědět

PRAVDA PRAVDA PRAVDA
nechcete zalozit huraaa skupinu
ABSENCE (VIZE)
rikat co chybi, co je navic, co pridat a co vratit zpatky?
a zkusit ty nazory tlacit?media,osobne,lidsky?


Jan Benda | 20. 12. 2008 | 10:27 Odpovědět

Pokud vím, stával na Lidickém náměstí kdysi kostelík sv. Materny, takže kolem něj lze očekávat hřbitov. Jsem proti garážím na tomto místě.


Tomáš Lichtenberg | 22. 12. 2008 | 01:33 Odpovědět

Od doby Josefa II. do poloviny 19.st. to byl jediný fungující hřbitov ve městě. V 70. letech 19.stol. byl uzavřen a završen 1,5m silnou vrstvou zeminy. Kostel stál někde v prostoru dnešní kašny před magistrátem (čili vně hradeb). Znamená to tedy, že cca 1,5-2m pod povrchem by stále mohl být zachovaný hřbitov i základy pův.gotického kostela, pokud nebyly zlikvidovány při nové výstavbě náměstí v 50.-60.letech. Souhlasím, že nejen z pietních důvodů je výstavba podzemních garáží nemyslitelná...


ěj | 05. 12. 2008 | 23:43 Odpovědět

teď jsem zjistil, že úpravy interiéru magistrátu navrhovali http://www.cervenyklobouk.cz spolu s petrem lédlem http://liberecky.denik.cz/zpravy_region/autobusove-nadrazi-bude-mit-novou-halu20080408.html a chystají se i na infocentrum ve zdaru / jinde (už nevím kde, snad na cedulce v magistrátu) jsem ale četl, že se tam angažoval G Design http://aussig.mysteria.cz/arch/g_design.html / nevíte jak to je, a jak s tím případně souvisí EDS?


ěj | 02. 09. 2010 | 16:06 Odpovědět

trošku aktuálnější info: http://ustecky.denik.cz/zpravy_region/20100623_klm_rekonstrukce_zastupitelstvo_magistrat.html
+ diskuze pod článkem - budova magistrátu je památkově chráněna / pamatuju se, že první část (rekonstrukce primátorského křídla) proběhla bez vědomí památkářů, a že se k tomu vyjadřovali teprve zpětně, když se akce rozjela, ale nemůžu o tom najít nikde už žádný článek i když jsem to určitě někde na webu četl / co ale dělají památkáři dnes? kdo je zodpovědný za povolování dalších částí rekonstrukce a jak to že byl změněn obklad čelní stěny zasedacího sálu?


Martin Krsek | 03. 09. 2010 | 09:58 Odpovědět

Co vím od ředitele archivu Vladimíra Kaisera, tak dostal od magistrátu za úkol zjistit, zda byl obklad původní součástí interiéru magistrátu či dodatečnou úpravou. Podle historických fotografií doložil, že šlo záležitost asi ze 70-tých let a původně byla stěna zakryta nějakou textilní drapérií. Uvidíme, jestli nový obklad dosáhne alespoň kvalit svého předchůdce.


Pietro | 23. 09. 2010 | 15:58 Odpovědět

Jak sem koukal na červený klobouk, tak ve vizošce mají původní obložení. Co se týče pana archiváře... jestli zjišťoval jestli je obklad původní nebo ne jen podle fotek, tak kroutím hlavou. Také mohla být ta drápérie oponou.....


Pietro | 04. 12. 2008 | 19:26 Odpovědět

Porevoluční úpravy, mimo první rekonstrukce hodnotím velmi, velmi negativně.
Ještě před tím, ale došlo k sejmutí vynikající plastiky z magistrátu. Někdo z nových politiků v akční porevoluční době viděl v některých silně vyabstrahovaných tvarech spr a kladivo, takže pod záminkou havarijního stavu byla sejmuta, aby se již nikdy nevrátila. Počítám, že byla uložena tak dokonale, že již je ve sběru. Sám jeden z autorů (Olbram Zoubek) to v tisku ironicky komentoval. Pikantní bylo vyjádření některého "vzdělaného" nejmenovaného současného politika, že je plastika dílem politicky angažovaných a protěžovaných umělců, což je vůči Evě Kmentové a Olbramu Zoubkovy dost velmé Faux Pas.
Podle mě je poslední akce - výměna valounové dlažby za "obyčejnou žulu" je neuvěřitelnou hloupostí. Náměstí tak přišlo o velmi silný výtvarný výraz. Ano, obyvatelé si stěžovali, že po těchto místech se velmi špatně chodí. Bohužel, tento stav byl způsoben totální absencí údržby. Naši politici si to ale vyložili opět jinak a výsledkem je nudný apel plac. Stačí zapátrat v archivu Ústeckého deníku a zjistíte, že jedním z těch, kdo nechápal výtvarnou stránku náměstí je obecní hlupák Kubata. Lidem se teda po tom špatně chodí, dobrá, pak ale nechápu proč je hned vedle u nového paláce na rohu Pařížské a Dlouhé (Arch. Havlík) použita dlažba z kočičích hlav, která je ještě horší.
Stejně negativně vnímám rekonstrukci fontán. Náhrada kamené mozaiky na dně velké fontány za ty nejnemožnější keramické dlaždice, to je dílo šílence (Arch. Havlík) Kontrast žulových sluneční hodin a leštěné žuly lemující fontány s těmito keramickými dlaždicemi je děsivý. Navíc kamená mozaika na dně velmi dobře maskovala spádování dna k odtoku, který je velmi asymetricky umístěn.
Ufff a ten nový dům vedle divadla - na odstřel.


Tomáš Lichtenberg | 05. 12. 2008 | 01:14 Odpovědět

Pietro, máš pravdu ve všech bodech, já myslím, že nejhorší je absence celkové koncepce. Veškeré úpravy za poslední léta probíhaly bez jakékoliv studie celého náměstí. Jeden rok je potřeba opravit fontány, další rok přijde na řadu dlažba, pak si někdo usmyslí upravit zeleň a jednou dojde i na mobiliář... Celé se to tak nějak lepí podle toho, co ten či onen rok zbude v rozpočtu.

Co se týká "zmizelé" plastiky, mám dojem, že ji magistrát má někde "ulitou", pokud si pamatuju, před několika lety se uvažovalo o jejím návratu na původní místo. Ale to snad bylo ještě před Gandalovičem...Jedna verze, proč byla sundána, říká, že na ni sedávali holubi a káleli na hlavy magistrátních úředníků :D

Jinak bych rád zmínil další momenty Lidičáku, které vidím jako problematické.
Prvním je tzv. "policajťárna", ačkoliv ten dům naprosto respektuju, chybí mu parter. Nezdá se vám, že stojí tak trochu na úkor náměstí? Jižní strana Lidičáku je porovnání se severní udušená, mrtvá, navíc ještě zarostlá křovím. Nestálo by za to prolomit parter "policajťárny" dát jej k dispozici kavárnám a restauracím, jako na druhé straně náměstí?
Druhým momentem je atrium magistrátu, které trpí podobným problémem "samoúčelnosti" a třetím momentem je podle mně býv. hotel Grand - rodinné stříbro ústecké architektury - naprosto dehonestovaný dům, zasloužil by rehabilitaci jak samotným využitím domu, tak důstojnějším řešením jeho předprostoru. Doporučuju srovnání dnešního stavu loubí a parkoviště policie se stavem původním (http://www.usti-aussig.net/stavby/karta/nazev/66-dum-riunione-s-kavarnou-grand)


ěj | 04. 12. 2008 | 10:50 Odpovědět

stavba vedle divadla není řádně označena, údajnou ceduli se zodpovědným architektem/projektantem, investorem a stavitelem jsem nenašel, ač jsem se díval podrobně, je to "náhoda" nebo záměr? (jediná informace je, že stavbu provádí firma insky)


Arci | 03. 12. 2008 | 12:23 Odpovědět

Nejsem odborník, ale nedovedu si představit jakým způsobem a kudy by najíždely automobily do zamýšlených garáží pod Lidickým náměstím. Napadá mě jedině vjezd ulicí Velká hradební, ale to by dost nesmyslně zkompilkovalo pohyb chodců na "pěší zóně" o komplikacích na křižovatce s Pařížskou ani nemluvě. Rozhodně souhlasím se stavbou podzemních parkovišť v centru(nedá se kde parkovat), ale spíš bych volil variantu s velkoobjemovými parkovišti někde dál od středu města. Ta zahlcenost auty mě už opravdu hodně štve a nemyslím si že ústecké centrum je tolik velké že by se nedalo zaparkovat někde stranou a po městě se přesouvat pěšky popř MHD.


[IMG]
Atelier AP (Ing. arch. Zdeněk Havlík) - rekonstrukce atria Magistrátu - již čtvrtá velká zakázka této firmy v blízkém okolí

Atelier AP (Ing. arch. Zdeněk Havlík) - rekonstrukce atria Magistrátu - již čtvrtá velká zakázka této firmy v blízkém okolí

Atelier AP (Ing. arch. Zdeněk Havlík) - rekonstrukce muzea - nová replika původního štítu

Atelier AP (Ing. arch. Zdeněk Havlík) - rekonstrukce muzea - nová replika původního štítu

fotografie budovy dnešního muzea s původním štítem, který zanikl po bombardování města; dnes je v rámci rekonstrukce budovy štít obnovován do původního tvaru, zdá se však, že půjde jen o kulisu, kulaté okno je slepé, za štítem není vikýř

fotografie budovy dnešního muzea s původním štítem, který zanikl po bombardování města; dnes je v rámci rekonstrukce budovy štít obnovován do původního tvaru, zdá se však, že půjde jen o kulisu, kulaté okno je slepé, za štítem není vikýř

Červený klobouk (Ing. Kosík, Kosíková, Václavková; spolupráce Ing. arch. Petr Lédl) - postupná rekonstrukce budovy Magistrátu - jde o jeden z mála památkově chráněných objektů ve městě, obklad čelní stěny zasedací síně ale i mnoho dlaších prvků interiéru budovy bylo zničeno a nahrazeno novotvary, proč není památková ochrana respektována? - http://www.cervenyklobouk.cz - (Foto: Ústecký deník / Karel Pech)

Červený klobouk (Ing. Kosík, Kosíková, Václavková; spolupráce Ing. arch. Petr Lédl) - postupná rekonstrukce budovy Magistrátu - jde o jeden z mála památkově chráněných objektů ve městě, obklad čelní stěny zasedací síně ale i mnoho dlaších prvků interiéru budovy bylo zničeno a nahrazeno novotvary, proč není památková ochrana respektována? - http://www.cervenyklobouk.cz - (Foto: Ústecký deník / Karel Pech)

Atelier AP (Ing. arch. Zdeněk Havlík) - návrh parkoviště pod Lidickým náměstím - jaké důvody vedou magistrát k prosazování tohoto projektu?

Atelier AP (Ing. arch. Zdeněk Havlík) - návrh parkoviště pod Lidickým náměstím - jaké důvody vedou magistrát k prosazování tohoto projektu?

Real Garant projektový atelier (Ing. Novotný, Vidláková) - dům vedle divadla - http://www.realgarant.biz

Real Garant projektový atelier (Ing. Novotný, Vidláková) - dům vedle divadla - http://www.realgarant.biz

dokončování stavby

dokončování stavby

stavba domu vedle divadla není řádně označena, není tedy jasné, kdo je zodpovědným autorem, jedinou informací je, že zde staví firma Insky

stavba domu vedle divadla není řádně označena, není tedy jasné, kdo je zodpovědným autorem, jedinou informací je, že zde staví firma Insky

začátek výstavby domu vedle divadla

začátek výstavby domu vedle divadla

výměna valounové dlažby

výměna valounové dlažby

úprava Lidického náměstí před rekonstrukcí

úprava Lidického náměstí před rekonstrukcí